Klacht melden – Huisartsenpraktijk De Brink – Wezep

Welkom bij huisartsenpraktijk de Brink. 
U vindt hier alle informatie over onze praktijk: wie is wie, onze openingstijden, onze bereikbaarheid, veel gestelde vragen en ander gezondheidsnieuws.

Praktijkfolder downloaden

Zomerplanning praktijk
Nu de zomervakantie is aangebroken gaan de huisartsen en assistentes om en om op vakantie.
Hierdoor is er minder ruimte op het spreekuur.

De assistente is uiteraard telefonisch bereikbaar en zal samen met u kijken of u gezien moet worden en op welke termijn. Bij grote drukte op de lijn kunt u er voor kiezen om te teruggebeld te worden. In de loop van het jaar zal deze mogelijkheid verder uitgebreid worden, en zal het hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk zijn gelijk een assistente te spreken.

Voor niet dringende vragen kunt u een e-consult sturen. U ontvangt dan binnen 48 uur een reactie.

APP MedGemak
Via de app MedGemak of Mijngezondheid.net kunt u online veel zaken regelen.  Klik op de afbeelding voor meer informatie.

 

 

Klacht melden

Klachten

We doen in onze praktijk ons best om u  naar eer en geweten te helpen. Heeft u toch het gevoel dat u niet goed geholpen bent, om wat voor reden dan ook, dan is het mogelijk om dit te bespreken. Het is voor u en voor ons van belang dat misverstanden worden opgelost en fouten worden hersteld. U bent natuurlijk altijd welkom om hiervoor met de betrokken arts en/of  medewerker contact op te nemen. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen door het onderstaande formulier in te vullen, of door een formulier bij de balie op te halen en zo nodig samen met een medewerker in te vullen. Nadat u een klacht heeft ingediend, wordt u uitgenodigd om dit met de betrokken zorgverlener te bespreken. Indien u dit wenst, is het mogelijk dit gesprek te voeren in het bijzijn van de huisarts die binnen onze praktijk fungeert als klachtenfunctionaris. Dit is dr. Van Egmond.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229100 of via www.skge.nl

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord