Wijziging in bereikbaarheid
Beste patiënten van Huisartsenpraktijk de Brink,
Onze huisartsenpraktijk is volop in beweging. Door veranderingen in de personeelsbezetting en een toenemende drukte hebben wij onze telefooninstellingen moeten aanpassen. Deze veranderingen helpen ons om u nog beter en efficiënter van dienst te zijn.
In de ochtend kunt u telefonisch bij ons terecht voor o.a.:
- het maken van afspraken
- het aanvragen van visites
- overleg met de assistente
Daarnaast is ook in de ochtend de terugbelplanner beschikbaar, zodat u eenvoudig een moment kunt kiezen waarop wij u terugbellen.
In de middag is er geen assistente direct beschikbaar voor het aannemen van de telefoon. U kunt dan uitsluitend gebruikmaken van de terugbelplanner voor:
- het opvragen en bespreken van uitslagen
- overige vragen
Wij willen u vriendelijk vragen om zoveel mogelijk de terugbelplanner te gebruiken, of uw vraag te stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak-app.
Zo kunnen wij u sneller en gerichter helpen én houden we de telefoon bereikbaar voor spoed.
Voor medische spoedgevallen kunt u de gehele dag gebruik maken van keuze 1.
Samen zorgen we voor een toegankelijke en goed georganiseerde praktijk.
Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking!
Publicatiedatum: 05-12-2025
