Welkom bij huisartsenpraktijk de Brink. 
U vindt hier alle informatie over onze praktijk: wie is wie, onze openingstijden, onze bereikbaarheid, veel gestelde vragen en ander gezondheidsnieuws.

Wijzigingen in bereikbaarheid
Onze huisartsenpraktijk is volop in beweging. Door veranderingen in de personeelsbezetting en een toenemende drukte hebben wij onze telefooninstellingen moeten aanpassen. Deze veranderingen helpen ons om u nog beter en efficiënter van dienst te zijn.
In de ochtend kunt u telefonisch bij ons terecht voor o.a.:

het maken van afspraken
het aanvragen van visites
overleg met de assistente

Daarnaast is ook in de ochtend de terugbelplanner beschikbaar, zodat u eenvoudig een moment kunt kiezen waarop wij u terugbellen.
In de middag is er geen assistente direct beschikbaar voor het aannemen van de telefoon. U kunt dan uitsluitend gebruikmaken van de terugbelplanner voor:

het opvragen en bespreken van uitslagen
overige vragen
Wij willen u vriendelijk vragen om zoveel mogelijk de terugbelplanner te gebruiken, of uw vraag te stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak-app.
Zo kunnen wij u sneller en gerichter helpen én houden we de telefoon bereikbaar voor spoed.|
Voor medische spoedgevallen kunt u de gehele dag gebruik maken van keuze 1.
Samen zorgen we voor een toegankelijke en goed georganiseerde praktijk.
Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking! 

APP MedGemak
Via de app MedGemak of Mijngezondheid.net kunt u online veel zaken regelen.  Klik op de afbeelding voor meer informatie.

 

 

 

 

Terug naar overzicht

Het elektronisch patiëntendossier ( EPD)

Het elektronisch patiëntendossier ( EPD)
Het elektronisch patiëntendossier (EPD) van Huisartsenpraktijk de Brink is gekoppeld aan het EPD van de Medrie Huisartsenposten (HAP).
Als u buiten openingstijden van Huisartsenpraktijk de Brink contact opneemt met de Huisartsenpost, kunnen de waarnemende medewerkers die betrokken zijn bij uw gesprek of bezoek uw actuele medische gegevens inzien. Indien u  bezwaar tegen deze koppeling heeft, kunt u dit bij onze praktijk aangeven.
Na uw gesprek of bezoek ontvangt uw huisarts daarvan een waarneembericht. Zo weet uw huisarts met welke klachten u contact met de HAP heeft opgenomen en wat er naar aanleiding daarvan is ondernomen.

Verder vragen wij u om uw toestemming voor het delen van medische gegevens via het Landelijk Schakelpunt. Dit is een beveiligde koppeling die landelijk werkt; hierdoor wordt het ook in andere regio’s mogelijk om uw medische gegevens op te vragen wanneer dat nodig is. Hier dient u echter zelf actief wel of geen toestemming voor te geven via de website www.volgjezorg.nl of aan onze praktijk (als dat in het verleden nog niet gedaan is).
De gegevensuitwisseling tussen onze praktijk en de huisartsenpost gaat dus direct, en niet via het Landelijk Schakelpunt.

Publicatiedatum: 21-03-2024