Welkom bij huisartsenpraktijk de Brink. 
U vindt hier alle informatie over onze praktijk: wie is wie, onze openingstijden, onze bereikbaarheid, veel gestelde vragen en ander gezondheidsnieuws.

Wijzigingen in bereikbaarheid
Onze huisartsenpraktijk is volop in beweging. Door veranderingen in de personeelsbezetting en een toenemende drukte hebben wij onze telefooninstellingen moeten aanpassen. Deze veranderingen helpen ons om u nog beter en efficiënter van dienst te zijn.
In de ochtend kunt u telefonisch bij ons terecht voor o.a.:

het maken van afspraken
het aanvragen van visites
overleg met de assistente

Daarnaast is ook in de ochtend de terugbelplanner beschikbaar, zodat u eenvoudig een moment kunt kiezen waarop wij u terugbellen.
In de middag is er geen assistente direct beschikbaar voor het aannemen van de telefoon. U kunt dan uitsluitend gebruikmaken van de terugbelplanner voor:

het opvragen en bespreken van uitslagen
overige vragen
Wij willen u vriendelijk vragen om zoveel mogelijk de terugbelplanner te gebruiken, of uw vraag te stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak-app.
Zo kunnen wij u sneller en gerichter helpen én houden we de telefoon bereikbaar voor spoed.|
Voor medische spoedgevallen kunt u de gehele dag gebruik maken van keuze 1.
Samen zorgen we voor een toegankelijke en goed georganiseerde praktijk.
Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking! 

APP MedGemak
Via de app MedGemak of Mijngezondheid.net kunt u online veel zaken regelen.  Klik op de afbeelding voor meer informatie.

 

 

 

 

Herhaalrecepten

Zó kunt u herhaalrecepten aanvragen.

Het makkelijkste: herhaalservice bij de apotheek.
Dit is handig als u chronische medicijnen gebruikt (dagelijks en langdurig, bijvoorbeeld bij suikerziekte, hart-/vaatziektes of astma). Als u zich hiervoor bij uw apotheek aanmeldt, krijgt u periodiek een seintje dat  er weer medicatie voor u klaar ligt, en heeft u er verder geen omkijken naar. De apotheker en de huisarts controleren jaarlijks of het medicijngebruik nog steeds passend is, en nemen zo nodig contact met u op.

Voor u is het gemakkelijk en bij ons helpt het om de telefoon zoveel mogelijk vrij te  houden, zodat die vrij is als het nodig is.

Patiënten die bij apotheek Veluwelaan zitten kunnen via MijnGezondheid.net of via de MedGemak app  digitale aanvragen doen.
Patienten die bij Benu apotheek zitten kunnen via MijnGezondheid.net of via het Benu Portaal digitale aanvragen doen.

U mag het ook aan de assistente zelf telefonisch doorgeven, maar om de lijn niet onnodig bezet te houden heeft dit niet onze voorkeur.

Alle herhaalmedicatie wordt door de assistente en/of de huisarts gecontroleerd. Mogelijk leidt dit tot vragen of suggesties over het gebruik. U wordt dan door ons benaderd (of indien wij u niet kunnen bereiken, via de apotheek).

U kunt uw medicatie ook herhalen via onderstaand formulier:

Stap 1 van 4
Persoonsgegevens

Geboortedatum
Geslacht

Stap 2 van 4
Adresgegevens

Vul als volgt in: 1234AB.
Vul als volgt in: 0123456789.
Vul als volgt in: naam@domein.nl

Stap 3 van 4
Herhaalrecepten toevoegen

Medicijn (1)

Informatie apotheek

Bezorgen

Stap 4 van 4
Samenvatting

Persoonsgegevens

Achternaam
Tussenvoegsel
Voorletters
Voornaam
Geboorteplaats
Geboortedatum
--
Geslacht

Adresgegevens

Straatnaam en Huisnummer
 
Toevoeging
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Mobiel nummer
E-mailadres
Land
Toestemming gebruik n.a.w. gegevens t.b.v. inplannen afspraak

Herhaalrecepten gegevens

Naam
Gebruik per dag
Sterkte

Informatie apotheek

Naam apotheek
Opmerkingen
Bezorgen

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Aanvragen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord