Welkom bij huisartsenpraktijk de Brink. 
U vindt hier alle informatie over onze praktijk: wie is wie, onze openingstijden, onze bereikbaarheid, veel gestelde vragen en ander gezondheidsnieuws.

Wijzigingen in bereikbaarheid
Onze huisartsenpraktijk is volop in beweging. Door veranderingen in de personeelsbezetting en een toenemende drukte hebben wij onze telefooninstellingen moeten aanpassen. Deze veranderingen helpen ons om u nog beter en efficiënter van dienst te zijn.
In de ochtend kunt u telefonisch bij ons terecht voor o.a.:

het maken van afspraken
het aanvragen van visites
overleg met de assistente

Daarnaast is ook in de ochtend de terugbelplanner beschikbaar, zodat u eenvoudig een moment kunt kiezen waarop wij u terugbellen.
In de middag is er geen assistente direct beschikbaar voor het aannemen van de telefoon. U kunt dan uitsluitend gebruikmaken van de terugbelplanner voor:

het opvragen en bespreken van uitslagen
overige vragen
Wij willen u vriendelijk vragen om zoveel mogelijk de terugbelplanner te gebruiken, of uw vraag te stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak-app.
Zo kunnen wij u sneller en gerichter helpen én houden we de telefoon bereikbaar voor spoed.|
Voor medische spoedgevallen kunt u de gehele dag gebruik maken van keuze 1.
Samen zorgen we voor een toegankelijke en goed georganiseerde praktijk.
Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking! 

APP MedGemak
Via de app MedGemak of Mijngezondheid.net kunt u online veel zaken regelen.  Klik op de afbeelding voor meer informatie.

 

 

 

 

Afspraken

Om een afspraak te maken belt u met onze assistente via tel 038 – 376 12 07, optie 2.

De assistente zal u vragen naar de reden van uw komst. Zo kan zij inschatten op welke termijn u gezien moet worden. Ook zorgt dit voor een zo goed mogelijke planning van het spreekuur. Soms kan de assistente u al voldoende helpen met een advies; hiervoor is zij opgeleid.
U kunt erop rekenen dat de assistente net zo zorgvuldig omgaat met uw medische gegevens als de arts. Zij valt onder het beroepsgeheim van de arts.

Voor een goed verloop van het spreekuur verzoeken wij u niet meer dan één klacht tegelijk te bespreken. Mocht u toch meerdere klachten hebben, geef dit dan tevoren aan bij de assistente. Zij kan dan vast inschatten of een langere  afspraak nodig is. De arts bekijkt in zo’n geval samen met u of er voldoende tijd is om alles zorgvuldig te  bespreken, of dat er een vervolg afspraak gemaakt moet worden.

Huisbezoek

Wanneer het niet mogelijk is naar de praktijk te komen doordat u ernstig ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent, kan de huisarts u thuis bezoeken.
Graag vóór 10.00 uur een huisbezoek aanvragen bij de assistente.

De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek noodzakelijk is. Onderzoeken en behandelingen zijn beter en gemakkelijker op de praktijk uit te voeren.

Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd hebben of niet beschikken over vervoer om naar de praktijk te komen.

Stelt u prijs op een huisbezoek of contact na ontslag uit het ziekenhuis, dan verzoeken wij u dit zelf aan ons te laten weten.